Söndag

Idag har det vart en ganska lugn dag!

Började med sovmorgon, underbart!
Sedan körde jag Bella till stan för hon skulle dansa.
När hon dansade gick jag till gymmet och gick på bandet!

När vi kom hem var jag så trött och konstig, så jag tog febern och Japp jag hade feber :-(
Inte bra! Så jag blir hemma från jobbet imorgon!
Men det som är bra att jag har inte ont av magkatarr längre! Huvudet känns oxå bättre men inte helt bra..

Martin har fått en del gjort i alla fall!
Alla som känner oss vet ju att vi pratat om att vi ska bygga om altanen..
Ungefär efter 5års prat är vi nu på G!!

Nu finns ingen återvändo...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh är ni på g nu! Kul!! Ser framemot resultatet! Kram Ulrika

2012-04-15 @ 20:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback