Påsklov och sjuk!

Tog påskledigt från jobbet för att vara med barnen och blir sjuk!
Hur kul är det?

Min magkatarr beror på att jag ätit för mycket värktabletter.
Och dom har jag ätit för jag har haft så jädrans ont i bakhuvudet..
Så det blev ett läkarbesök igår!
Hon trodde att jag hade inflammation i musklerna i huvudet, men jag ska vara försiktig för det kan vara tecken på hjärnblödning!!

Inflammation eller en blödning! Det är skillnad där! Visst det behöver ju inte vara det värsta men hur släpper man tanken på det?!

Men jag klarade alla tester bra förutom att mitt CRP var för högt. Så hon trodde att det var inflammation.
Så nu äter jag mer värktabletter och dubbel dos med magmedicin!
Trött är jag oxå! doktorn hör av sig på måndag och då hoppas jag att allt det onda är borta!

Inget kul när man ska va ledig och ha kul med barnen...
Så nu har jag vilat i två dagar, hoppas på lite Zumba imorgon. Och att jag är pigg och kry!

Idag tog jag med mig barnen till bibloteket en sväng, för att göra något!
Böcker och film lånade dom med sig hem.

 


Kommentarer
Postat av: Tarja

Ta det lugnt med huvudet, vi vill inte att du ska få någon hjärnblödning :(

2012-04-15 @ 14:04:49
URL: http://lillamammabitchen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback