Påskafton

Denna afton har inleddes med att jag vaknade och trodde att klockan snart skulle ringa...
Kom på att jag var ledig så det var bara att somna om!

Trodde jag ja! Strax efter kl6 kom stora tösen in och babblade om Påskharar och påskägg!
Hon undrade hur länge till vi skulle sova?
Hmm, minst två timmar till sa jag!
Vid klockan sju gav hon upp och gick till soffan för att titta på teve..
Vid åtta var det bara att gå upp, Bella undrade hur Olivia kunde sova sååå länge!?
Det var ju påskafton!
Påskharen hade vart här med påskägg!
Vilken tur!

På fm har vi vart hemma och tagit det lugnt!
Snart ska vi åka förbi min mamma en sväng, där är även två av mina systrar!
På kvällen bär det iväg till våra Goa vänner i familjen Ryhd!

Hoppas ni får en trevlig påskafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback