Måndag!

Så härligt det är med lediga dagar som man kan göra vad man känner för...

Imorse körde jag Olivia till skolan, sen hem till Bella.
Jag hjälpte henne med engelska läxan, sen gick hon till skolan

På fm gick jag sedan här hemma och grejade lite! Tyvärr var jag tvungen bryta för att jag skulle hämta Olivia.
Vilket gjorde att jag nu tappade lusten med allt grejande!

Jag och Olivia tog en lunch promenad med hundarna och Olivia plockade lite vitsippor :-)
Så fast det kom snö igår så är det verkligen vår!
Nu ligger vi i soffan och myser innan det är dags att ta tag i något...(om jag orkar)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1024153/images/2012/pic_196593037.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback