Långfredagen!

Eftersom detta är en lång dag har jag hunnit med extra mycket ;-)
Nja, kanske inte men mycket har jag hunnit med!
Det har vart en underbar långfredag!

Började dagen med jobb. Sedan bar det iväg på 12års kalas. Min systerson fyller tolv år imorgon! Den lilla killen...
Man undrar ju verkligen hur dom kan växa och bli så stora så fort?!
Själv åldras man ju ingenting!!

Efter kalaset fick vi fin besök från Norge, min fina vän Anna och hennes familj kom och åt kvällsmat med oss.
Sen kom min ena syster förbi och sa hej innan dom skulle åka till sin husvagn
Mycket trevligt med besök :-)

Nu ska jag lägga mig, för imorgon kommer ju påskharen med påskägg..


Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det konstigt hur barnen blir äldre fast inte vi.. Tilde fyller nio på torsdag och jag är fortfarande 25 ;-) glad påsk!! Kram

2012-04-07 @ 07:23:17
URL: http://www.finest.se/systrarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback