Knutor!

Var hos sjukgymnasten idag!
Han hittade knutor i mina nackmuskler..
Och därför har jag huvudvärk.
Han sa att jag har lite migrän oxå! Ja inte helt utvecklad migrän men mina symtom visade tecken på det.
Men jag har inte tid att få migrän, det har jag bestämt!

Så nu går jag på behandling hos honom igen! Så snart ska det väl vara bättre!
Han sa att det var viktigt att jag lyssnade på min kropp.
Viktigt att vila om jag känner mig trött för annars förvärras det bara.

Hade tänkt och träna idag men kände mig sliten och hade ont i huvudet.
Så jag blev hemma.
det kändes som jag skulle somna stående.. Inte så bra!
Duktigt att stanna hemma men jag ville bara åka och träna egentligen!
Så det var sååå tråkigt!

Ska jobba på måndag oxå, i alla fall prova och se hur det går.
Ska bli skönt för det är lite långtråkigt att gå hemma..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback