Hello Fredag!!

Äntligen fredag! Spelar egentligen ingen roll för mig som gått hemma hela veckan..
Men nu är ju familjen ledig med mig och jag slipper vara själv och ha tråkigt

Olivia har lekt med sin kompis Lucas hela dagen. Och Bella har vart på skolan och är nu oxå hos kompisar!

Vad har jag hittat på då?!
Jo jag Sprang en snabb vända på knalleland. För att fixa några saker.
Sen blev det ett pass med Zumba, så härligt att orka träna, jag är så glad!

Sedan åkte jag till maxi för att handla, precis som resten av Borås!
Så mycket folk!

Nu ligger jag i soffan och vilar upp mig!
Väntar på att Olivia och Lucas med familj ska komma på fika!
Undrar ifall dom kommer snart?
Jag är ju så fika sugen!!!!

Hoppas ni får en trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Tarja

Konstigt att vi inte träffades igår då :D. Jag och Philippa sprang runt i knalleland igår oxå och efter det var vi oxå på maxi :D

2012-04-21 @ 19:22:47
URL: http://lillamammabitchen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback