Fredag

Då var det fredag igen...
Fast det är inte helg för mig, för jag ska ju jobba hela helgen!
Fast vi ska nog göra ett resturang besök med jobbet under helgen! :-)

Skulle åkt och träna nu, men så ringde sportlife och sa att instruktören var sjuk
Tråkigt!
Tur att jag tränade bodycombat igår..
funderar på att åka in och gå på bandet istället

Vi har haft en lugn morgon här
Bella kom iväg till skolan och altan bygget fortsätter
Jag och Olivia har tagit en lugn morgon med en lång härlig frukost!

Olivia försvann in på sitt rum
 och jag hörde ingenting där i från.
så jag gick in för att titta så inget hänt
Hittar henne liggandes i sängen,
där hon låg och läste en tidning
Enligt henne ska man ju mysa en ledig morgon!
Helt rätt inställning!



Tack för kommentarerna om min nys frisyr, det värmer :-)

Hoppas ni får en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback