Sjuk Olivia

Efter helgen blev det bara en dags arbete för mig
Olivia hade feber söndag och måndag
så idag är jag hemma med henne
fast idag är hon feberfri och ganska så pigg
så hon vill gå till skolan imorgon..

 hennes förklaring till febern var
att hon legat under en fleece filt..
därför var hon varm..
hon hade ju absolut ingen feber!!
För hon ville inte missa skolan!
Får väl hoppas att den inställningen håller i sig!!

Idag hade jag tänk skriva färdigt mitt sista inlämningsarbete till skolan
för denna kursen..
att det ska var så förbannat svårt att komma igång!!
Sen är det prov nästa vecka och sedan är kursen utvecklingsstörning och funktionshinder över
sen ska jag läsa rehabilitering och habilitering'och sen är det inga mer kurser
och jag ska inte läsa på ett tag
känner att motivationen har försvunnit
det är ganska svårt att hinna med jobb, familj, hus och hem och skola
och framförallt orka!

Nä nu är det lite plugg som gäller!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback