Min lilla groda

Var ju som sagt på simskolan idag, jag och Olivia började prata simmärken.
Eftersom det kom på tal var hon ju tvungen att ta ett märke!
Jag började titta på baddaren men då började simskoleläraren skratta och tyckte att Olivia kunde prova att ta guldgrodan!
Så vi provade då..
Hon simmade ca 20m
Doppade huvudet och hämtade en ring ( i den lilla basängen)
Hoppade i djupt vatten från kanten
(där hon inte bottna).
Hon klarade detta galant!!
Hon imponerade på mig ska jag säga.. Och jag tyckte att vi skulle titta på baddarn märket.., jag underskattade nog henne Liiite!!

Nu är hon i alla fall stolt Lill grodan Olivia som klarade av att ta guldgrodan märket 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback