Kallt!!

'
Idag var det en kall morgon
frostigt och nollgradigt

Jag sov som en gris imorse
som tur var har jag en duktig dotter som gick upp kl 7
och gjorde iordning sig till skolan
kvart i åtta kom hon in till mig och undra ifall jag skulle komma upp..
hmm, hade inte hört henne eller klockan!!

Gick upp och följde henne till skolan med Milo
När vi följde Bella till skolan gick vi över skolgården och där stod det ett par tjejer från högstadiet
och blåste upp  en kondom
Bella och hennes kompisar undrade vad det var
och kom fram till att det var en ballong!
Sedan blev dom väldigt imponerade av hur dom kunde blåsta ballongen så stor
och vart kan man köpa sådana ballonger..
(hi hi)

Efter vi lämnat Bella vid skolan gick jag och Milo en morgonpromenad på 4km
härligt :-)

Olivia som är ledig på fredagar låg i soffan nedbäddad under en filt
och bara hade det gott!

Denna helgen är en jobb helg för mig
och det gäller hela långa helgen
kan säga att jag inte har någon lust att jobba alls
vill bara vara ledig!
men snart är det måndag och då får jag vara ledig igen!

Nä nu ska jag ska göra lite nytta hemma
innan jag åker till jobbet

Trevlig helg på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback