Helgen snart över..

I fredags kände jag att jag hade massor med tid
eftersom jag var ledig i tre dagar
och nu är helgens snart över!!
måste den lediga tiden gå så fort???

Och vad har jag hunnit med?
tvätta, dammsuga en sväng till knalleland
köpte torkställ och ett soffbord
inte så mycket alltså!

igår var Linda och hennes tjejer på besök oxå
mycket trevligt!
Linda tyckte att jag gått ner i vikt
och jag hade vägt mig på morgonen och då visade vågen -3kilo!!
Jippie! Men jag vet inte hur jag gått ner..
och inte märkt det själv
men Linda märkte det, tack!

Och nu är hösten här på riktigt!
frost i morse,
morgonpromenaden med hunden var härlig
en vacker solig men kall höstmorgon!
Det var väldigt friskt ute, tänk om hela hösten kunde va så!!


PS. Ulle såklart vi vill komma på fika!
:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback