Helg igen

Nu vart det helg igen!
SÅ HÄRLIGT
Jag är ledig Fredag, lördag och söndag
och det ska bli underbart!!

Idag har jag haft en riktig mysis dag hemma
har gått i mysbyxor hela dagen
och grejat lite här hemma
tycker att det är härligt att ha en sådan dag
egentligen skulle jag skrivit på sista inlämningen
men..
ja usch vilken dålig självdiciplin jag har ibland!!

Olivia skulle lekt med en kompis idag var det bestämt
hon har försökt att ringa dem hela dagen
men inget svar
och när dom väl svarade hade kompisen gått till en annan kompis!!
Olivia som väntat hela dagen blev så besviken!

lite dålig stil det där tycker jag!
om barnen bestämt att de  ska leka dagen efter
och om föräldrarna vet det och är överens
så kan man väl inte låta dom åka till någon annan
inte utan att höra av sig?
eller?
Nä jag tycker nog att man ska hålla vad man lovar
eller i alla fall höra av sig
annars sitter det en stackare och väntar..

Fast nu har nog Olivia kommit över det
hon är hos farmor på farmors jobb och hälsar på
och farmor jobbar på en förskola så där finns det säkert någon att leka med
:-)

Nu ska vi snart fredags fika med lite blåbärspaj
MUMS!!
 
Om alla hinner komma hem..
men annars finns det ju mycket till mig
;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback