en liten gåva..

Har en vän från skoltiden
hon heter
Maria
Har egentligen inte pratat med henne på länge
men vi har haft kontakt via bloggarna och facebook de senaste åren

Nu har något sorgligt och jobbigt hänt hennes familj
Hennes lillasyster har drabbats av bröstcancer,
vilket hon just har börjat sin tuffa behandling mot

Maria har startat en insamling för cancerfonden
i sin lillasysters Sandras namn

Min förhoppning är att ni ska skänka en peng
alla pengar går till cancerforskning
klicka på länken här nedan
med tanke på sandra

Jag har skänkt pengar, gör du?



Det är ju oktober oxå, rosa bandets månad!


Har tänkt mycket på dessa systrar det sista..
vet hur tufft, jobbigt och orättvist livet kan vara!
Önskar verkligen er all lycka
och
Sandra kommer att bli frisk!


Kommentarer
Postat av: Maria Eliasson

Vad gullig du är Katri. Och jag är så himla glad att internet finns. Tänk, vi hade ju aldrig haft kontakt annars. Och tänk vad man kan lära känna varandra via bloggar, facebook m.m. Du är en sån himla fin och mysig tjej och jag är väldigt tacksam över att vi blivit "nätvänner" :) Vad fint du skriver om Sandra. Hoppas vi kan samla in massor med pengar till cancerforskningen. STOR KRAM till dig från mig <3

2011-10-04 @ 22:01:36
URL: http://eliassonfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback