Vad hände??

Var ju på 30års fest igår, och åkte därifrån vid 23 eftersom vi inte skulle med ut på krogen!
Men vi hamnade hos ett par kompisar och sedan åkte vi vidare för att hämta hunden och fastnade även där en stund. Vi var hemma vid ett, alltså inte så sent!
Så jag undrar hur kan jag må som jag gör idag?? Försökte ju dricka julmust i mellan rödvins glasen.. Gick visst inte som jag tänkt!
Legat i soffan typ hela dagen!!
När jag vaknade och gick upp snurrade det fortfarande i skallen!!
Vaknade såklart tidigt och kunde inte somna om. Va lite illamående oxå, så toaletten fick lite besök :-S
Har inte druckit så här på länge och nu minns jag varför
Jag kan inte sova när jag är berusad utan vaknar, och är trött och grinig hela dagen!
Hade i alla fall riktigt roligt så jag får offra denna söndag :-)

Skulle haft denna tröja idag..


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för senast. Själv har jag inte vart så bakis tidigare i hela mitt liv tror jag...

2011-11-28 @ 07:39:08
URL: http://www.finest.se/systrarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback