Vackert!!

Har ju jobbat hela långa helgen och är helt slut nu!
Men imorgon ska jag orka med ett extra pass på sjukhuset :-)
Fast jag jobbat i helgen var jag tvungen att åka till kyrkogården i mörkret för att tända ljus!
Martin och barnen fick följa med, jag som är så mörkrädd går inte på en kyrkogård i mörkret själv precis..

Tänka sig att man varje alla helgons helg ska bli förbluffad hur vackert det är på kyrkogårdar denna helg!
Så otroligt vackert med alla levande ljus!
En underbar högtid att minnas dem vi förlorat och saknar

När min mamma och syster var på min pappas och brors grav hittade dom detta..
( TS står för twister sister som va min brors favvo band)
min brors vänner har skapat detta
Vackert och häftigt va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback