VAB

Är hemma idag med en förkyld Olivia
hon hade feber igår så jag tänkte att vi är hemma idag
men just nu verkar det som feber håller sig borta och hon är "bara" förkyld
så kanske det blir förskoleklass imorgon
Då blir hon glad för hon vill absolut inte vara hemma med mig..

Själv har jag ont i mina höfter..
har ju slarvat lite med mina övningar.. (Aja baja)
och kanske har det med att göra att jag simma i lördags??
Har ju frågat min sjukgymnast om jag kan börja träna
men det vill han inte!
Utan vi ska få detta under kontroll först
får visst nöja mig med promenader än så länge..
kanske prova och simma en gång till? får jag ont då så vet jag!

Nä nu hade jag tänkt att plugga lite och få lite av det ur världen

Önskar er en trevlig Måndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback