Sista lediga dagen :-(

Nu har alla lediga dagar tagit slut :-(
Lite ångest över att behöva jobba imorgon och hela helgen..
hade ju gärna vart ledigt ett tag till!

Igår var vi i badhuset
där hade dom en stor boll som man fick krypa in i och krypa på vattnet
väldigt häftigt!





Alla tre tjejerna vågade prova
alltså Bella, Olivia och kusinen Philippa!
Jag hade gärna velat men insåg hur det skulle se ut om jag kröp runt där inne..
Så jag hoppade över detta och skonade plubiken som tittade på att se mig krypa eller åla runt i bollen!

Idag har vi vart på Bellas utvecklingsamtal
Och hon sköter sig jättebra, tyvärr är hennes klass bråkigt och stökig
men det hade visst blivit bättre nu..
hoppas att allt runt omkring denna klass klarnas upp snart!

Sen en sväng till stan
och jag har inhandlat årets första julklappar..
japp! Lika bra att komma igång ;-)

Ha nu en trevlig helg alla där ute!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh.. Jag hade velat se vilken vuxen som helst i badkläder åka omkring i den bollen :-) ha ha ha!! Vilken syn :-D

2011-11-03 @ 21:28:45
URL: http://Www.finest.se/systrarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback