Redan helg igen?!

Nu är det fredag igen!! Och jag skulle egentligen vart ledig men jobbar på sjukhuset fredag och lördag mellan
18-01.
Ska villigt erkänna att jag just nu känner att det hade vart härligt med ledighet men när jag väl är det så tycker jag att det är skoj!

Denna vecka har sprungit iväg. Har mest jobbat men även hunnit med ett besök av Jennie :-)
Sen fick jag äntligen mitt betyg i kursen funktionshinder och utvecklingsstörning, lite plugghäst är jag.. Fick VG :-)
Nu gäller det att komma igång med nya och sista kursen med!! Som vanligt har jag ingen lust.. När jag väl börjar går det ju hur bra som helst!

Fick ett vikariat erbjudande på 6mån på sjukhuset oxå!
Men har Ju redan ett jobb och tjänstledigt verkar inte vara så lätt att få!
Och jag säger inte upp en fast tjänst för ett vik!
Fast jag är ganska nöjd med att gå extra på sjukhuset, lär mig väldigt mycket nytt där!

Snart ska familjen Ståhl ha lite Tacomys innan frun i huset drar till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback