Krupp

Inatt fick Olivia ett krupp anfall!!
Usch och fy säger jag bara!
Hennes förkylningar har en förmåga att sätta sig på luftrören men detta var den värsta någonsin.
Hon grät, hostade och kippade efter luft! Kan säga att min puls var ganska hög.
Lilla Olivia var så ledsen, hon sa att hon trodde att hon inte skulle leva mer :-(
Lilla hjärtat!
Men efter att vart uppe en stund och fått i sig bricanyl, och frisk luft släppte det.
Fast hon häser än men inte alls så farligt. Så nu blir det ingen skola för henne. Hon får bli hemma med mamma.
Själv kunde jag knappt somna om sen så jag är lite trött och vimsig idag..
Skulle ladda iphonen innan och letade efter laddnings hålet men hittade inte det! Tills jag Insåg att jag stod med febertermometern i handen!!! Inte lätt att hitta laddnings hålet i den :-S

Jag idag


Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch o fy! När man står mitt upp i det får man lätt panik, stackars Olivia😓. Kram Sanna

2011-11-22 @ 19:01:36
Postat av: Linda

Fy va hemskt!! Guud, jag hade svimmat! Var Martin hemma eller fick du klara dej själv?

Kram till er alla!

2011-11-22 @ 20:55:07
URL: http://www.finest.se/systrarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback