trött och sur

Har dom senaste dagaran känt mig så trött och så himla sur!!
Känns som jag blir arg för ingenting!
Humöret svänger hit och dit..
så tråkigt!

Vet inte riktigt varför heller.
ska nog gå ut i skogen och ropa ut all min irritation, kanske?

Känner mig som en riktig sur kärring!

Längtar som en galning efter sol och värme
tror att humöret hade blivit bättre om vi fick bättre väder
hatar detta mulna,blåsiga och regniga väder

Får väl se om jag tar tag i något nu
eller
så får väl jag gå och sätta mig i ett hörn och sura







Kommentarer
Postat av: Maria Eliasson

Hej fina du. Hoppas du känner dig lite bättre idag. Jobbigt att känna så där... Hörru jag hade oxå problem med att blogga från Iphonen, men sen kom jag på hur man gör :) Längst ner till höger finns en liten ruta där det står "Ändra/redigera". Den måste man klicka på för att kunna börja skriva. Så lycka till :)



Jag har föresten lagt till dig som länk på min blogg. Hoppas det är ok. Många Kramar från Maria <3

2011-05-25 @ 15:12:33
URL: http://eliassonfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback