Sjukling och hajk

Idag är det dags för Isabellas årliga hajk
och sista gången
eftersom hon börjar mellanstadiet till hösten

Morgonen började med att en otroligt varm Olivia kröp ner under täcket
jag kunde nästan bränna mig på henne..
det blev väldigt varmt under täcket..
Inte konstigt när hon har 39,5 i feber..
 
Isabella vaknade tidigt
och såg framemot att få åka på hajk
hon är lite stel eftersom hon ramla av hästen igår
hon skadade sig inte allvarligt, och det är vi glada för
:-)

Så halv ett ska jag hjälpa till att köra lite barn till hajken
och det skulle Olivia oxå gjort
men hon får bli hemma med Martin

Och så har vi sol och värme idag
HÄRLIGT
:-)

Hajk tjejen



hennes packning..
det viktigaste var marshmellows, godis och cola...


Min lilla sjukling..



Hoppas ni får en härlig dag i solen
NJUT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback