Prov och tema avslutning

Idag har jag skrivit mitt prov i socialpsykiatri..
hopppas, hoppas att det gick bra, jag tror det
:-)

Så hoppas vi att jag klarat den andra inlämningen oxå!
så var denna kursen färdig sen..
men då börjar jag en ny kurs,
utvecklingsstörning och funktionshinder..
ska bli intressant!

Det kosnstiga med provet var att
vissa frågor hade jag inte ens läst om..
dom fanns inte med som instuderingsfrågor.. (konstigt!)
men jag tror och hoppas att jag kunde dom..


Ikväll har vi vart med Isabellas skola/fritids på tema avslutning
gått tipspromenad och grillat
och blivit underhållna med lite sång
:-) mysigt

Nu sover Olivia och Bella ska väl somna snart, hoppas jag
själv ska jag nog oxå krypa ner om en stund,
jag ska upp tidigt för lite jobb på sjukhuset
Martin , han är gift med sitt xbox :-(


Här säger Bella
-Mamma sluuta ta kort, du är så piinsam!!


Mycket korv blev det..


efter korven grillades det mashmellows (undra hur det stavas..)



Tidigare idag plockade Bella denna fina bukett till sin
 Pinsamma mamma ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback