Lek och bus :-)

Idag har olivia vart på leos lekland på kalas. igen..
fast hon tycker att det är så roligt!

Efter kalaset följde kompisen Thea med Olivia hem
och Bellas kompis Ebba är här
så nu leks det, dom är ute och leker häst
:-)

Själv vet jag inte vad jag ska hitta på..
finns ju massor att göra..
men jag har ingen lust..

Ikväll blir det tjejkväll hos Kristin
Mysigt!


Hittade fina underbara syrener på morgonpromenaden
dpom luktar ju så gott!



Medans barnen leker tar Milo en paus med mig i soffan
mellan mitt knä och soffan??


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 05:53:44
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback