*GÄSP*

OMG, vilken natt det vart!

Hunden var lös i magen
även jag fick ont i magen
och hamstern gnagde på sitt galler nästan hela natten
inte mycket sömn inatt alltså!

Synd att det inte finns vård av husdjur ;-)
Känns som jag hade behövt det idag..

Är hemma en snabbis för att hämta barnen
sen ska vi åka till ridhuset för att titta på en från mitt jobb som rider där
barnen ville så gärna se hur det såg ut på ridhuset..
jag var där och tittade här om veckan, fast utan barnen
FY på mig!!

Sen ska vi till barnens gamla farmor som fyller år idag
och fika lite granna

sen ska vi hem och sova hoppas jag..
skulle helst vilja krypa ner under täcket nu
och vakna imorgon
utvilad och pigg!

Kan ju inte säga att man blir piggare av vädret precis
:-(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback