Då vart det över igen..

Usch, redan söndag eftermiddag!
nä, jag vill inte att det ska vara det
vill ha mer helg!!

Bella sa precis till mig att hon tycker att helgerna går för fort
kan ju inget annat än
 hålla med!

I lördags grejade  vi lite i trädgården, men det finns massor kvar att göra, såklart!
sen var vi på Leos lekland
och i knalleland så jag kunde köpa mig en jacka..

Kvällen tillbringade vi i soffan
med en massa tända ljus
mysigt!
På teven var det ju såklart eurovision song contest
vi höll tummarna för Saade, som skötte sig väldigt bra
det jag störde mig mest på var att skit låten från Italien kom före honom
usch den var verkligen inte bättre än Saade!

Fast jag fick sitta och titta på röstningen själv
min man försvann till ner till sitt xbox
och töserna såg ut så här, innan alla ens sjungt färdigt

 

Idag har vi vart på öppet hus på ett stall här i närheten
och kollat lite hoppning m.m
Barnen var med på skattjakt och vann en ponny ridningstur :-)

Sen åkte vi på loppis..
inget kul hittade vi..

Nu tänkte jag väl få något vettigt gjort inomhus
eftersom jag inte vill var ute när det är så kallt!
Undra ifall värmen kommer tillbaka snart? Saknar den, mycket!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback