Bussresa och stor shopping!

Igår åkte jag och mina tjejer buss till stan
Isabella hade teater uppvisning på eftermiddagen
så vi tänkte att vi åker in och tittar i affärer innan teatern..

Oj vad vi shoppade!
Hittade massor.. kanske alldeles för mycket?
kan man det?
Kunde faktiskt köpt lite till men tänkte att jag ska gå igenom min garderob först!
Det jag behövde mest, en ny väska
hann vi inte ens titta efter :-S

Nu är vi nöjda i alla fall
förutom en sak!
Vi hittade lite grejer på Kapphl´s rea
sen fick jag ett sms idag..
Halva priset på rea priset!!!
Hur glad blir man då liksom?
Inte för att grejerna vi köpte var så dyra men kunde vart billigare idag..
det kallas väl otur??

Sen hände det en sak på Lindex...
jag satt utanför provrummen medan tjejrna provade lite kläder
Jag fattade inte först
men började undra hur tjejen jämte mina flickors
 Provrum provade kläder..
hennes ben och rumpa stack ut under provrums dörren..
sen såg jag ett par fötter till!!!
Dom fötterna spände sig på ett speciellt sett..
sen slog det mig!!
tjejen i provrummet jämte gav sin kille oralsex!!!
ojojoj!!
Tjejen tittade inte på mig när hon kom ut
killen kom ut med ett brett leende och rättade till sina byxor
jag visste inte vart jag skulle titta eller göra, men
 önskar att jag kommit på något roligt att säga eller frågat något!!
ja ja man slutar aldrig förvånas
Tur att barnen inte fattade..


Efter all shopping var det dags att titta på Isabellas teater
barnen på teatern har vart med och skirivit den själva
det hade dom gjort bra :-)
Denna gången klarde Isabella alla sina repliker
och inget fnitter anfall
Hon fick beröm av teater läraren :-)


Buss åkaren nr 1


Buss åkaren nr2



Teatern



Förlåt dom dåliga bilderna men jag fotar med min iphone
våran nya kamer gick ju sönder
och den gamla äter battri, batteriet tar slut efter ca 5bilder...
Funder på om jag ska köpa mig en billig och ha så länge
innan jag köper mig en fin system kamera..


Humöret är fortfarande tött och jag är lätt retlig..
men lite gladare..
kan det bero på shoppingen??

vädret ska visst inte bli bättre
så jag kommer väl fortsätta att vara trött då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback