Både vill och inte vill...

Visst är det konstigt
jag vill gärna renovera och fräscha upp
men vill inte bo i det!!

När man renoverar är det saker överallt och ingenting är som det ska
och det blir rörigt och skitigt..

varför kan man inte bara knäppa med fingrarna och så är det klart sen?

Ja nu fick vi ( Läs Martin) Tummen ur här om dagen
och vi målar om i vardagsrummet nu
ska bli underbart när det är färdigt!
 så nu bor vi som hej kom och hjälp mig..
och om det inte räckte så fäller hunden som f..n nu
jag får lite panik!! men vad gör det om hundra år??


Vårat "kök"



Min handyman
;-)





Fick svar på mitt prov i socialpsykiatri
och jag fick VG (lite stolt)
Jag som hatar prov!!

Väntar bara på svar från inlämningsuppgiften
hon kan inte öppna den bifogade filen!!
Så jag har provat att maila igen..
tredje gången gillt??


Ha en trevlig helg
:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback