Äntligen

Igår fick jag äntligen svar på ett av mina inlämningsuppgifter
(efter att jag ringt och frågat läraren varför jag aldrig får svar)
och den var godkänd!
Så skönt!

Den andra uppgiften hade inte läraren kunnat öppna så
jag fick maila den till henne igen
så nu hoppas vi att jag klara den oxå

Hade gärna velat ha bättre betyg än godkänt
men tiden och orken räcker inte till..
särskilt inte nu när jag jobbar på vanliga jobbet
och på lasarettet
sen är det ju vår och massor att göra i trädgården
och plugga, plus allt annat som hör familjelivet till..
så jag känner att jag är helt klart nöjd om jag klarar av kurserna
jag kommit in på
och om jag skulle få bättre betyg så är det en bonus!

Tummen upp för mig idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback