våffeldagen och sjuka barn

Idag är det våffeldagen och här ska det såklart mumsas våfflor

Vaknade idag med sprängade huvudvärk och täppt näsa
ville bara somna om och
vakna när denna dumma förkylning försvunnit
känner även att jag har ont i mina bihålor så hoppas att det inte blir någon inflammation
har hört att det gör väldigt ont!

jämte mig i sängen låg Olivia, varm som en liten spis..
nu är hon förkyld och har feber

Isabella gick hem från skolan igår
för att hon inte mådde bra
Jag flexa och åkte hem till henne en stund
hon låg i soffan i pyjamas och var väldigt tagen
så jag tog febern och det visade precis vad jag redan visste (att hon hade feber)
hon är hemma från skolan idag
men hon är hyfsat pigg idag så vi hoppas på det bästa..

Ikväll ska vi ut och äta med kompisar
min mamma kommer hit en sväng och är här med barnen och hunden
det var väl planerat att man  kanske skulle tagit en sväng till krogen oxå
men så blir det inte..
eftersom jag är inte bra än och nu är barnen sjuka
orkar inte vara förkyld, bakfull och ha två sjuka barn..

men det ska bli trevligt och skönt att komma ut lite
och umgås och äta god mat


önskar er en trevlig och frisk helg :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback