lite sovmorgon

Fick mig sovmorgon i morse
vilket var väldigt härligt!

men när jag kom på att vi ställt fram klockan en timme inatt
  var det inte en lång sovmorgon
men en liten var det i allafall

Annars är det som vanligt, jag är väldigt trött på min förkylning
längtar tills jag får lite mer ork igen
känns som det mesta bara skjuts upp just nu
och att göra högen bara växer..

Skulle även behöva komma igång med mitt skolarbete
går här och väntar på att mina böcker ska komma..
hur lång tid kan det ta för bibloteket att få böckerna??
det blir lite panik och kaos i mitt huvud när jag inte kan komma igång och få saker gjorda

ett plus är att det har vart soligt och plusgrader i några dagar
i morse med men sen försvann den härliga solen
och
det blev båsigt och kallt  :-(


Men ett vårtecken hittade jag på min och Milos morgonpromenad




Tog en promenad på ca 4km med Milo igår
och så här såg han ut sen :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Visst har helgens väder varit underbart :-)

De där snödropparna kan man väl inte se idag under all denna snön - fy va tråkigt, vi vill ju ha vååår nu!!!

2011-03-28 @ 09:15:54
URL: http://Www.finest.se/systrarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback