lediga dagar..

Nu har jag jobbat min helg..
och som vanligt gick det väldigt fort!

Snart är även mina lediga dagar slut
imorgon är det jobb igen

Igår var jag och Olivia i knalleland
vi gick och tittade i affärer
och gjorde faktiskt inte åt mycket pengar
utan köpte bara skorna som vi var ute efter
och
 sedan blev det ju sugrör, och 4 diadem oxå
fast det kostade 30kr tillsammans..

Sen på eftermiddagen var det ju dags för ridskolan

idag är det härligt soligt väder ute
fast jag känner att jag skulle behöva storstäda..
solen visar mig alla smutsiga ställen..
frågan är bara
vart ska jag börja?

Och i eftermiddag ska jag på utvecklingsamtal med Isabella
hoppas hon sköter sig i skolan!


Olivia och Starlet




Isabella och Trissa



Lilla Milo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback