jobb helg och funderingar..

Nu var det dags att jobba helg igen..
fast jag tycker inte att det är så jobbigt,
jag får ju vara ledig mitt i veckan när andra jobbar
och det  är skönt
:-)


Jag går och funderar på hundkurs..
valpkursen är slut på söndag
och det har vart roligt och lärorikt
Milo gör precis som man vill om man bara har godis...

igår var jag ute och gick med en kompis som oxå har valp
hon ska börja en unghundskurs..
kanske kul att hänga på där?
Fast jag kan ju inte gå alla gånger eftersom jag jobbar oregelbundet..
(kanske kan övertala Martin)
sen gillar jag inte ha massor med upptagna dagar
utan vill kunna ta dagen som den kommer..
hmm, kan inte bestämma mig!!!!


I onsdags hade vi underbart väder här
solen sken och värmde
så härligt!
Satt på altanen och drack kaffe i solen! Me like!

Två till som njöt av solen




Olivia fotade min nya frilla!




Ha en underbar helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback