jaha där ser man..

Idag är jag glad!
inte bara för att solen skiner, fåglarna kvittrar och våren hänger i luften!

Utan nu helt plötsligt har jag fått tjänsteledigt i sommar!!
Hejsan hoppsan vad chefer kan ordna :-)
 Jag tackar så mycket!

Så nu får jag arbete hela sommaren på sjukhuset!!
Det gör mig såå glad
det ända som inte är lika roligt är att de har sämre lön på sjukhuset...
lite dåligt tycker jag!
Men nu får jag ju chansen att se något annat och skaffa mig nya erfarenheter
Härligt!

Och nu får jag även lite semester i sommar
:-)


Humöret för dagen är på topp!!





Ps...
Linda- ska komma ihåg detta nästa gång jag vill kramas  ;-)

Mamma- jag tycker att våren kan komma nu, det är på tiden! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback