Ingenting...

Nä just det..
Här händer ingenting just nu..
Känns som jag knappt vart hemma på två dagar
i Måndags jobbade jag i 12timmar
och igår var det jobb och sedan stor handlade jag..  (missade såklart vissa saker)
Sen var jag färdig för dagen, så trött så trött

I morse fick jag knappt upp ögonen
ögonlocken var så tunga och huvudet vägde nästan ett ton
näsan var täppt
:-(
Vill inte bli sjuk igen..

Men väl uppe känns det lite bättre
fast både kroppen och knoppen är slöa
Olivia vill ha en slö pyjamas dag idag
och det innebär
att vi inte ska göra någort speciellt utan slöa och gå i pyjamas hela dagen
hon hade visst längtat efter det  :-)
Jag säger faktiktiskt inte emot henne idag..


Idag är jag och Olivia B1 och B2
;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback