Helgens bravader..

Ja inte har det hänt så mycket här inte..

Helgen började med att Olivia kräkts
rakt ner i min urrigning på tröjan..
mindre trevligt :-(

Som tur var kräktes hon "bara" upp det hom hade ätit någon timma innan
sen sov hon gott hela natten
och mådde på lördagen bra

På lördagen var vi och tittade in city gross som öppnat här i borås
Olivia fick vara hos mormor under tiden

city gross var bra fast inget speciellt
sedan ligger den på fel sida av stan för oss
så vi kommer nog inte åka och stor handla där ofta

Sedan var det ju såklart Melodifestivals kväll
med tacos, godis och andra onyttigheter..
I detta huset var vi nöjda med vinnaren
han är ju så söt :-)

Martin målade en byrå åt mig..
meningen var att jag skulle måla den
men det slutade med att han målade..
hmm, måste komma på hur jag fick honom till det
så jag kan utnyttja det fler gånger..

Idag har jag och Linda vart på storegården i alboga
en trevligt tripp till ett mysigt ställe
fast jag blev lite besviken efter som jag inte hittade något att shoppa
det fanns väl jätte fina saker men inte just vad jag letade efter
och det dom hade finns även i affärerna i stan..
men fint var det där!

Nu så har Isabella en kompis här
hon ska sova över, det är nämligen studiedag här imorgon
så jag har sagt att ingen går upp innan åtta imorgon ;-)


Milo tittar på melodifestivalen..
från första parkett




God citronpaj hade dom på storegården



Hoppas ni haft en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback