friday night...

Igår var vi ute mend vänner och åt
Så trevligt! Bord ju göras mycket oftare tycker jag :-)
Tack för en trevlig kväll!

Tyvärr hade jag ju fått feber igen och var inte mitt piggaste jag
och kände att det hade vart kul att gå ut och dansa oxå
men jag hade vekligen ingen ork :-(

Men jag var med och åt på Oliven
och
en sväng på franks sportbar

Eftersom jag inte drack och tog det lugnt
så drack ju Martin för oss båda
och han mår som han förtjänar idag ;-)

Även fast vi var hemma tidigt
så var han ju så smart att han satt uppe och spela xbox live till 04.30..
hmm, men han tog ut hunden På morgonpromenad  (inte illa)
han kanke behövde lite frisk luft?


Nu ska vi titta på körslaget
och släcka ner för earth hour


Lite bilder från igår
lite dålig kvalité
jag var nykter och still men dom jag fotade var inte still..
och tyvärr var det mörkt i lokalen me´










Martin tog en power nap hemma..



ps glöm inte att ställa fram klockan en timma inatt!


ha en trevlig lördagkväll!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback