Ett litet infall

Fick ett infall igår..
en längtan att åka till gekås..
eller var det bara shopping sug?

Och så blev det
vi fem tiden bar det iväg
och under tiden vi åkte tänkte jag
-vilket dumt infall! Kommer ju bli jätte dyrt!

Men jag blev förvånad
det var nog den billigaste resan dit vi gjort på länge!

Jag och Martin hittade inte speciellt mycket
På Olivia satt inte kläderna vi hittat bra, de hängde som trasor på henne
så det blev inte alls mycket för henne heller
Isabella hittade lite mer än vi andra men inte jätte mycket heller

sen hann vi inte kolla så mycket innan dom stängde
kanske var bra?
Hade gärna tittat lite mer på inrednings avdelningen annars..

Men jag tycket att dom har höjt mycket av priserna nu, allt är inte längre så billigt!
men vissa fynd kan man ju alltid göra, eller hur?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback