Det blev två dagar till

Inget jobb för mig idag eller imorgon
den här förkylningen har verkligen slagit ut mig :-(
Det var längesedan jag var så här tagen av en förkylning!

Hade feber igen igår eftermiddag men igen feber än idag
men det verkar som om febern kommer på eftermiddagarna
hostig, väldigt täppt i näsan och trött är jag
men nu hoppas jag att det vänder och att jag snart kan jobba!

Igår kom våran stora tjej hem igen
efter att ha varit bort ett helt dygn..
hon sov över hos en kompis sen var hon och shoppa men hennes kompia
och hennes kompis mamma
Hon börjar bli stor!
Jag kommer väl snart att undra vart den söta lilla flickan tog vägen??

Hon hade shoppat en tröja och smink!!
Det här med smink har vi pratat om...
tycker inte att hon behöver sminka sig än, hon fyller ju bara 10
men det är väl då intresset väcks..
Jag förstår att det är spännande och roligt men sminka sig till skolan får hon inte!
Ni skulle se hur det kan se ut ibland när hon prov sminkar sig..
Oh my god!
brukar vara alldeles för mycket ögonskugga...

Hon är söt som hon är så jag hoppas att vi kan skjuta upp detta med smikning ett tag!
När ska man få börja? Vilken ålder är det okej?
Jag tycker att hon kan vänta tills hon är 13 men det tycker inte hon..

är jag gammal modig?


Isabellas fina tröja hon köpte



Det omtalade sminket...







Håll nu tummarna för att jag ska bli frisk, helst nu med en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback