Deppig

Usch vad jag blev ledsen igår..
Det började snöa och kändes som julafton snart var här
tom barnen suckade..

vi hade precis fått altanen snöfri
men jag har kämpat idag igen, ingen snö på min altan!
Nästan ingen i alla fall

Jag var så deppig när jag gick och la mig och såg hur mycket snö det kommit
längtade efter Martin, ville ju bara ha en kram!

Helt sjukt vad vädret kan göra med mitt humör
men jag längtar såå mycket efter sol och värme
som det är i dag solen skiner himlen är blå
underbart!


Vill se sånt här nu!



Kommentarer
Postat av: mamma

värme vill nästan alla har men den får vänta och

komma sin egen takt,jag vill att sommaren är varm

och soligt,blommorna får inte blomma,maj,juni,juli,augusti ska vara varma,kram på dig sköt om dig

2011-03-28 @ 22:37:36
Postat av: Linda

Du får komma hit och kramas!! I morgon ska det bli sol och härligt-ta vara på solen då . Kram

2011-03-29 @ 20:40:54
URL: http://Www.finest.se/systrarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback