att lura sig själv...

Ja tänk vad lätt det är, att lura sig själv...

Jag var glad igår för jag var feber fri
och tänkte nuså är jag på väg att bli frisk!

Idag kände jag mig ganska bra och åkte och gjorde några ärenden
jag åkte till gärdhem, en second handbutik men fyndade väl inget speciellt
bara små vasar,
med två små tjejer i familjen Plockas det ganska många blommor
under vår och sommar..

Sen skulle Martin in till stan på herrmiddag (gubbmiddag)  :-p
då passade vi på att äta skräpmat och handla mat hem

men nu sitter jag här efter att jag trott att jag var frisk
hängig och så dålig!
febern är tillbaka!
Jag har liksom inte tid att vara sjuk..
har lite spännande saker att ordna med i veckan som kommer..
som jag absolut inte vill missa!!
snälla någon! Gör mig frisk!

ikväll är det bara jag och lillfisen hemma
Martin är på "herrmiddag"
Isabella ska övernatta hos en kompis..

så det blir en myskväll bara för mig och Olivia

Lillfisen


Nu har vi fått ännu större snöhögar!
Är dom bort till midsommar tro?




Igår stod Bella för fredagsmyset och bakade
men jag tog bara en! Duktigt va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback