Torsdag

oj oj vad jag är trött idag..
men ändå försöker jag hinna med det mesta..
sitter och pluggar framför teven (ernst)
Martin har ju köpt en bärbar dator till sig (Oss såklart!)
Så nu försöker jag vara duktig eftersom det skulle ju gå så mycket lättare att skriva skolarbeten om jag hade en bärbar dator och slapp sitta i källaren.. hmm SURE!
Måste verkligen ta mig i kragen! Men hittar bara en massa andra måsten när jag ska plugga..
har tittat in på facebook och nu bloggen!
Så bra går det med pluggandet ;-)
men lite har jag skrivit i allafall!

Har en ledig dag imorgon! WIIEE!
ska bli härligt men sen jobbar jag hela helgen..
jobbar sex dagar denna veckan..

nä nu får jag väl se hur det går för ernst i teven
och skriva lite skolarbete..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback