Om Två arbetspass

Om två arbetspass ska jag ha ledigt i nio dagar
det ska bli härligt!
Ska vila min lilla hjärna som snart blir överhettad
av allt nytt som jag lär mig på sjukhuset


Nu har jag även fått arbeta med dom mer sjuka barnen
måste säga att det inte alls var så jobbigt som jag trodde
dessa små sjuka barn men så duktiga och modiga
man blir så imponerad av dom!
men det är
Klart att det känns i hjärtat att barn ska behöva vara så sjuka..


mina lediga dagar ska spenderas i falkenberg där vi har hyrt en stuga
så nu hoppas vi på mera sol!
Vi har ju verkligen haft fint väder nu ett tag
Underbart!


Nu har jag även skrivit lite på mina skolarbeten
suttit ute och kladdat ner vad jag ska skriva
nu är det "bara" att sätta sig ner och renskriva dom på datorn..
men vem vill sitta nere i källaren vid datorn när det är så fint väder ute??
önskar att jag hade en bärbar dator!!

Hoppas ni oxå har en fin semester

Här på skrea ska vi spendera några dagar
:-)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-20 @ 04:21:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback