Home alone

För en gångs skull är jag ensam hemma..
det händer faktiskt inte alldeles för ofta
men idag är det så tyst och lugnt här,
bara hunden hemma som sällskap
Han är lite sugen på promenad men det är inte jag eftersom det ösregnar ute!
Men sen när det är uppehåll ska vi ut och promenera!

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på
eller jo det vet jag, men har ingen större lust
jag ska dammsuga källaren
och det är den enda städ saken jag tänker göra
annars har jag siktet inställt på att göra skolarbete
och sedan bara njuta av tysstnaden

Fast barnen är bara en gata bort..
så dom kan ju som sagt komma hem..
men planen är att dom ska sova hos farmor och farfar
Martin är iväg och spelar poker.. (och vinner pengar hoppas vi)
och lilla jag som jobbar får vara ensam hemma

 :-)

Och njuta!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback