Bilder från Örebro

Nu har vi vart hemma i två dagar sedan våran mini semester
har inte hunnit sitta ner vid datorn
jag har jobbat och försökt att skriva på mitt skolarbete
men skriva på skolarbetet går så dåligt..
jag kommer inte i gång.. Usch och blä!
Måste ta mig i kragen!!

Vi hade en mycket trevlig helg  i örebro
med shopping, bad, bio och lek och bus
och väldigt trevligt sällskap oxå :-)

Lite bilder..
inte så bra kvalite eftersom jag glömde kameran hemma
så jag fotade med min Iphone...









det var konst vecka inne i örebro stad..
här en en av bidragen..



Nu har jag 4dagar att jobba
sen ska jag ha 9dagars semester med min lilla familj
Härligt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback