Baka baka liten kaka!  Idag var både tjeje...

img_0099 (MMS)

Baka baka liten kaka!  Idag var både tjejerna hos vänner. Egentligen var det bara Bella som skulle vart hos Hanna men när vi kom för att lämna Bella blev vi bjudna på fika! Och det tackar man ju inte nej till :-) när vi skulle åka ville Olivia inte följa med hem utan hon ville stanna och leka med Hannas lillasyster Matilda.  Så jag åkte hem ensam! Tänkte få massor gjort men det blev inte så mycket jag hade tänkt! Tiden räckte inte till, som vanligt :-S  Men jag bakade en kaka god men väldigt mättsam och väldigt mycket choklad! Nu är Olivia hos mormor det var hennes tur att sova där eftersom Bella sov där i helgen. Själv ska jag snart gå och lägga  mig eftersom det är dags för jobb imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback