Trodde jag ja

Här känner man sig ganska kry ena dagen
och nästa helt slut..

Trodde att jag skulle klara av att gå till jobbet imorgon
men
magsjukan har nog tagit mer på mig än jag trott
jag är trött och hängig
och har ingen riktig matlust
så nu har jag bestämt mig för att vara hemma imorgon oxå
och vara pigg och alert på måndag  :-)

Jag kanske inte har blivit helt frisk pga Olivia oxå är sjuk
ingen vila för mig direkt..
Hon har 39.6 i feber och som ett plåster på mig
och hon var så varm i natt så jag fick ingen ro att sova
utan jag låg och oroade mig om allt möjligt..

Imorse när jag väkte henne för att ge henne en alvedon
vägrade hon först
och och gav en förklaring varför hon skulle slippa
-jag är inte alls sjuk utan det är fel på mitt täcke, den gör mig alldeles varm
lilla hjärat var så varm så man brände sig på henne..

Just nu har vi en liten sjukstuga här..
och vi kurerar oss för kalas på lördag..


Kommentarer
Postat av: Pillan

Krya på er :)

2011-02-02 @ 16:18:51
URL: http://c

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback