klippning och shopping

Igår var det klippning och shopping dag

Började med att åka till barnens faster eller min svägerska (usch det lät gammalt!)
Martins syster kaske låter bättre hon är ju bara 21..
Hon är våran lilla frisör

Jag hade bestämt mig för en förändring och klippa av mig håret..
jag har ju bara tofs ändå..
Malin var lite förvånad och undra ifall jag vågade
Haha! klart jag vågar!
Jag har inte ändrat mig idag men därimot önskar jag att jag klippt lite mer framtill
och kanske lite mer uppklippt!
men jag får väl bara ta mig in till min frisör igen.. någon dag..

Barnen var lite mer fega dom ville bara ta så lite som möjligt!
för håret ska bli låångt!

Sen gjorde jag och Bella lite shopping i knalleland
Olivia ville stanna hos Malin och mysa

Efter vi vart i stan åkte barnen till kompisar
Bella hade köpt ett kompis halsband som hon ville ge bort till sin kompis
Olivias kompis Elsa hade kommit hem från thailand på morgonen
och hade längtat efter Olivia, såklart att dom skulle leka!

Fullt upp hela dagen
:-)






Kommentarer
Postat av: Malin Sandersson

Men gumman,jag vill jue se din nya frisyr,ta nu kort o visa tack!

Ha en mysig helg!



Kram Malin

2011-02-18 @ 09:27:07
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback