firande, snö och jobbahelg

Här har ju vintern kommit tillbaka..
känns som det snart är jul :-(
Usch, jag vill ha värme, vår och fågel kvitter!

Min mamma säger att hon känner våren i luften..
men nääe den känslan försvann hos mig när det kom en massa snö..

Nu ska jag snart gå till jobbet
och det ska bli jobb hela långa helgen
men det ska bli lite skönt om jag ska vara ärlig
för jag är lite trött på att vara hemma med sjuka barn
fast nu är dom så gott som friska och ingen feber, bara lite rinniga näsor
men nu känner sig Martin dålig.. och ni vet väl hur det är att vara man och förkyld!?
ja hela världen går under, i alla fall nästan ;-)


Igår var vi och firade Olivia hos min mamma
eller min mamma och min syster med familj firade henne
det var ett tag sen vi träffades så det var väligt roligt!
Lilla Noel hade växt och blivit så stor!










Nu ska jag bege mig till jobbet
Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback