Ett litet avbrott..

Idag fick vi ett litet avbrott från våran sjuk isolering..

Olivia skulle i egentligen haft kalas för släkten idag
men pga att hon är sjuk och att andra är sjuka i min sida av familjen ställde vi in
och firar henne en annan dag

Martins familj kom idag för att fira Olivia
Det var ett skönt avbrott från att bara gå hemma och vara sjuka
att klä på sig annat än mysbyxor
och att göra sig lite fin..
Det bryr man sig inte om när man är hemma med sjukt barn

det var gott med lite tårta och annat sällskap..
Barnen orkade inte så mycket
ja för nu är det så att även Isabella har fått feber
Olivia är innne på sin femte dag, även idag har hon kommit upp i 39 grader
Undrar när detta ska sluta?

Ikväll börjar melodifestivalen
Det gillar vi! alltså jag och mina döttrar :-)
Martin är inte så intresserad av att titta med oss..

Alltid lika roligt att titta med tjejerna och höra deras kommentarer
om vem som ska vinna
för det behöver ju inte vara den som sjunger bäst
utan det kan vara den som har snyggast klännning
eller
om det är någon kändis eller någon dom tycker är snygg..
jag tror att dom hejar på Danny ikväll..






dom Febriga soffliggarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback